Chisinau_City

Am ajuns in Chisinau in cursul serii; pe drum, imi facusem tot felul de scenarii si ma asteptam sa confrunt cu o natiune lovita din toate partile; ma bucur ca am aterizat pe intuneric, astfel am reusit sa indepartez orice gand sententios la adresa Moldovei.

Si a fost o seara pe cinste – am savurat bucate locale delicioase, m-am dantuit in cel mai tare club din Europa (din totalitatea cluburilor vizitate de mine, imi permit sa spun asta :P), am dormit ca un prunc in „odaia” de hotel si a doua zi, chiar m-am bucurat de ce are de oferit Chisinaul.

Cu toate ca saracia se observa la fiecare colt de strada, orasul asta are cateva lucruri pe care nu le gasesti altundeva si care ii dau un farmec aparte (oamenii sunt pur si simplu frumosi, iar mancarea parca e atinsa de divinitate). Asa ca am ramas doar cu amintiri placute si cu dorinta de a ma reintoarce aici, pentru a-l cunoaste mai bine.

Nu o sa uit niciodata savoarea catorva formulari locale: „producere” pentru „productie”, „colectiv” pentru „echipa” si muuulte altele cu totul unice, ca si oamenii care le-au grait!

Iar bomboanele BUCURIA – Doamne, aproape ca am intrat in coma hiperglicemica din cauza lor, dar asta nu m-a impiedicat sa imi umplu geanta cu provizii si pentru acasa🙂

daca nu v-ati prins, acum scriu sub influenta lor …