Cat timp a trecut nici nu vreau sa stiu. Mi-e si rusine sa calculez. Mai bine de 5 au trecut de cand am luat pauza totala de la publicat articole pe blog. Nu ca as fi avut vreun „concediu” in viata reala, ci pur si simplu tumultul lucrurilor cotidiene m-a tinut departe de blog-ul meu de suflet. Dar, o sa vedeti ca intocmai precum bolnavul ridicat din coma, asa imi sarbatoresc eu azi MAREA REVENIRE😛 si chiar sper sa fie de bun augur. Intre timp, am mai capatat si ceva experienta de viata, de relatii si oameni si sunt pregatita, in primul rand, sa ma descopar pe mine scriind cat de des voi putea si sa impartasesc cu ceilalti  intamplari, sfaturi pe care le pot gasi utile.

Si ca tot veni vorba de scris pe bloguri, am citit azi un articol f interesant, semnat de Andrei Plesu (pe care il apreciez cu toata fiinta pentru autenticitatea gandirii si onestitatea scriiturii) in care el se declara total impotriva progreselor aduse de tehnologie, dar cumva presat de rapiditatea cu care se misca lucrurile si de o posibila usurare a muncii zilnice, decide sa imbratiseze timid toata smecheria asta cu tehnologia (pe care nu o intelege, dar spera sa ii fi de ajutor :P). Eu nu sunt de acord, eu sunt pro blogosfers si sporirea conversatiilor in acest mediu (care contine cele mai sincere si din suflet trairi).

http://adevarul.ro/cultura/arte/a-nu-pe-blog-1_50bc853f7c42d5a663c1f505/index.html

Si, inca ceva, o sa mai editez un pic si la profil, sper sa ma mai recunoasteti😛