Nu o spun cu regret, Doamne fereste, ma bucur ca oamenii care ma tag-uiesc sunt interesati sa afle raspunsurile mele la intrebari ce le-au fost adresate si lor de catre terti. Therefore, raspund la aceasta provocare lansata de Ioana, pentru ca mi-e draga:) Asadar, sa purcedem… Ar trebui eu sa realizez un colaj cu toate brandurile care ma deservesc pe mine zilnic, sau care imi sunt de fapt indispensabile. Hmmm, tough work, mai ales ca trebuie sa sintetizez si sa fiu foarte atenta la detalii. Dar… am reusit sa strang laolalta toate marcile pe care le folosesc zilnic si vi le livrez intr-o compilatie recent iesita de la productie, sub egida Corel Draw.

In mod normal, ar trebui sa tag-uiesc la randul meu alti mim 2 prieteni, dar I will skip this time si o sa ies din tiparul tag-uitorilor, ceea ce, sunt convinsa, imi va aduce ropote de aprecieri din partea celor care se simteau deja targetati de provocarea mea:P ( Ilie, desigur, Corinutza si Bogdan), dar ii scutesc de acest „infam” si suprasolicitant task:P:))

                                              pt-blog.jpg