Nu am nicio replica la acest spot din campania de promovare pentru inscrierea la Olimpiadele Comunicarii din 2007, realizata de LeoBurnett, de la care, sincer ma asteptam la ceva mai intelectual si nu atat de vulgarizator si de inuman. Si cu toate ca  acest „splendid” ( splendid la modul peiorativ) concept de clip publicitar imi repugna efectiv si il gasesc atat de lipsit de continut si relevanta pentru evenimentul pe care il promoveaza, simt nevoia sa ripostez, pentru ca e un act lipsit de orice bun-simt si de valoare umana sa sacrifici recurent un simbol pascal, un simbol care il reprezinta pe Hristos, sa ii desfiintezi orice semnificatie atribuita Lui de atatea milenii si sa il arunci, literalmente, in derizoriu. Plus de-asta, cum ai putea sa gasesti amuzant un asemenea spot? Nu mai zic nimic de organizatiile  care militeaza fervent pentru protectia drepturilor animalelor si a integritatii lor corporale, chiar si dupa sacrificare. Am impresia ca e o chestiune de minimala moralitate si ma declar dezgustata de aceasta creatie, daca pot sa o calific drept creatie, intrucat si-a ratat indiscutabil vocatia de executie impactanta si memorabila. De fapt, cred ca memorabila va fi, dar atat ne reconfortanta psihic la rememorarea ei, incat vei dori sa se asterne amnezia peste momentul vizionarii spotului. Yac la puterea n, imi vine sa exclam!! No comment!! Incredibil cat de departe a ajuns degradarea umana si la ce se preteaza oameni pe care i-ai considerat role-models uneori sau in jurul carora iti creasesi o aura magica. Nu zic ca e cazul de fata, dar ideea e ca dizgratiosul din acest ad nu il pot anihila in niciun fel. E clar: umanitatea din noi si bunul-gust se duc de rapa si nimeni nu se arata revoltat protestele se astern doar pe bloguri, constat, sau in conversatiile informale dintre prieteni si cunostinte si nu au rezonanta la un nivel mai inalt, astfel incat asemenea acte impardonabile sa fie condamnate si sanctionate corespunzator. Am I wrong in ce am zis mai sus? Oricare-ar fi raspunsul la aceasta intrebare, pe care, sa se inteleaga bine, mi-o autoadresez, un fapt e cert: spotul e oripilant si sloganul campaniei: „PROTEJEAZA SANATATEA MINTALA A JURIULUI. GANDESTE-TE DE 2 ORI INAINTE SA TE INSCRII” e atat de fatis pamfletar si ironic la adresa incapacitatii generalizate din randul tinerilor (pentru ca, de facto, ei cam asta transmit prin acest slogan), incat nu imi pot da seama cum au reusit sa atraga atatia competitori. Dar trecand peste acest detaliu, ar fi trebuit sa aparem noi cu o contrapondere la acest semnal: „PROTEJATI SANATATEA MINTALA A PARTICIPANTILOR. GANDITI-VA DE 2 ORI INAINTE DE NOMINALIZAREA CELOR CARE VOR JURIZA”. Eh, cum ar suna asta? Patetic, nu? Ei bine, asa e si sloganul lor care a fost utilizat de altfel, fara ca nimeni sa isi exprime in mod oficial neplacerea viscerala indusa  si sa dezavueze public aceasta aberatie publicitara si conceptuala. Refuz sa mai comentez asupra acestei controversate campanii, mai ales ca mi-am epuizat tot arsenalul de combatut idei inepte din conceptie si pana la concretizare.Punct.:P